Stratégie a strategicke ciele MAS KRAS


vízia

„Územie KRAS do roku 2025 bude územím so stabilným podnikateľským zázemím, vybudovaným hlavne na využití miestnych zdrojov, s jednotnou regionálnou značkou, s kvalitným životným prostredím, upraveným vzhľadom obcí, využívajúci svoj prírodný, kultúrny a historický potenciál, s rozvinutým vidieckym cestovným ruchom, novými komfortnými ubytovacími zariadeniami, reštauráciami a komplexnými službami.“

strategický cieľ

Zvýšiť zamestnanosť a kúpyschopnosť obyvateľstva a celkovú atraktivitu a konkurencieschopnosť územia KRAS do roku 2015

strategická priorita 1

Rozvoj cestovného ruchu

strategická priorita 2

Využívanie miestnych zdrojov

strategická priorita 3

Kvalita služieb

špecifický cieľ 1.1

Dobudovať infraštruktúru cestovného ruchu

špecifický cieľ 2.1

Znížiť energetickú náročnosť územia na báze využitia miestnych zdrojov

špecifický cieľ 3.1

Zvýšiť vzdelanostnú úroveň poskytovateľov služieb

priorita

infraštruktúra cestovného ruchu

priorita

miestne zdroje pre produkciu energie

priorita

vzdelanostná úroveň poskytovateľov služieb