Stratégie a strategicke ciele MAS KRAS
vízia „Územie KRAS do roku 2025 bude územím so stabilným podnikateľským zázemím, vybudovaným hlavne na využití miestnych zdrojov, s jednotnou regionálnou značkou, s kvalitným životným prostredím, upraveným vzhľadom obcí, využívajúci svoj prírodný, kultúrny a historický potenciál, s rozvinutým vidieckym cestovným ruchom, novými komfortnými ubytovacími zariadeniami, reštauráciami a komplexnými službami.“ |
||
strategický cieľ Zvýšiť zamestnanosť a kúpyschopnosť obyvateľstva a celkovú atraktivitu a konkurencieschopnosť územia KRAS do roku 2015 |
||
strategická priorita 1 Rozvoj cestovného ruchu |
strategická priorita 2 Využívanie miestnych zdrojov |
strategická priorita 3 Kvalita služieb |
špecifický cieľ 1.1 Dobudovať infraštruktúru cestovného ruchu |
špecifický cieľ 2.1 Znížiť energetickú náročnosť územia na báze využitia miestnych zdrojov |
špecifický cieľ 3.1 Zvýšiť vzdelanostnú úroveň poskytovateľov služieb |
priorita infraštruktúra cestovného ruchu |
priorita miestne zdroje pre produkciu energie |
priorita vzdelanostná úroveň poskytovateľov služieb |